Siit lehelt leiad olulist Eesti kasutajate statistikat ning saad ülevaate sellest, millist sihtrühma on võimalik lühivideo abil püüda erinevates kanalites. Andmed põhinevad GoViral klientide statistikal ning varasematel Eestis läbiviidud uurimustöödel.
TikTokis saad kõnetada peaaegu kõiki vanuserühmi
TikTok ei ole ammu enam noorte tantsuportaal! Üha enam jõuab platvormini ka vanemaealisi kasutajaid. Tänaseks on enamus lühivideote vaatajaid vanuseklassis 18 - 44.
Kuigi 45+ vanuses kasutajaid on platvormil veel võrdlemisi vähe, siis ka nemad leiavad aina sagedamini tee TikToki.

Kas peaksin TikToki ja videoturundusse investeerima?

TikTokis kõnetad nii mehi, kui naisi
Iga teema jaoks on oma sihtrühm! Olenemata valdkonnast, kus toimetad, leidub vaatajaskond, keda sinu sisu potentsiaalselt huvitab.
Kas teadsid, et suurema osa pere ostuotsustest teevad just naised!
TikToki videod jõuavad laiema publikuni, kui FB või IG postitused
TikTok võidab ka siin kategoorias medali, sest orgaanilise leviku poolest ei sarnane sellele kanalile ei Instagram ega Facebook! Lisaks kõrgemale ulatusel, reageerivad vaatajad rohkem sinu sisule ja seeläbi tõstavad kaasatust.
Kas teadsid, et klassikaline piltpostitus Instagramis jõuab keskmiselt vaid 10% jälgijateni!


TikToki vaadatakse tihedamalt kui IG Reels'i
TikToki vaadatakse palju sagedamalt, kui Instagram Reelsi.
TikTokis on sul võimalik orgaaniliselt jõuda uute kasutajateni. Instagram näitab sinu sisu enamasti vaid jälgijatele, ehk viraalsuse potentsiaal platvormil on väga väike!
Tõsta müüki ja teadlikkust
Uuringust selgus, et tänu lühivideo nägemisele on üle poolte vastajatest tellinud toote, mida on videos nähtud. Lühivideo abil on võimalik edendada nii müüki, kui ka tõsta tarbijate teadlikkust.
Kas teadsid, et TikTokist on saamas aina enam otsingumootor, ehk suur osa kasutajatest otsib infot just läbi lühivideo!
